Balayı tatili kabusa döndü
Balayı tatili kabusa döndü
İçeriği Görüntüle

22. Dönem Türkiye Büyük Millet Meclisi Başkanı Bülent Arınç, Manisa İl Emniyet Müdürlüğü görevine atanan Adnan Karayel’i makamında ziyaret ederek yeni görevinde başarılar diledi.

Gerçekleşen nezaket ziyaretinde, Manisa’da kamu güvenliği, huzur ve asayişin sağlanmasına yönelik yürütülen çalışmalar ele alındı. Görüşmede ayrıca şehirdeki kurumlar arası iş birliğinin önemi ve güvenlik alanındaki koordinasyon konularında değerlendirmelerde bulunuldu.

Whatsapp Image 2026 06 22 At 153749 3 6A392F8Ad4A8C

Manisa’nın güvenliği masaya yatırıldı

Samimi bir atmosferde gerçekleşen ziyarette, Manisa’nın güvenliğine yönelik sürdürülen çalışmalar hakkında karşılıklı görüş alışverişi yapıldı. Vatandaşların huzur ve güvenliğinin korunmasına yönelik yürütülen faaliyetlerin önemine vurgu yapıldı.

22. Dönem TBMM Başkanı Bülent Arınç, İl Emniyet Müdürü Adnan Karayel’e yeni görevinde başarı dileklerini ileterek çalışmalarında kolaylıklar temennisinde bulundu.

İsmail Akçura da eşlik etti

Ziyarette Arınç’a, İsmail Akçura da eşlik etti. Görüşme, iyi niyet temennileri ve hatıra fotoğrafı çekiminin ardından sona erdi.