Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Toprak Mahsulleri Ofisi'nin (TMO) hububat alım ödemelerine başladığını açıkladı.

Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, hububat alım sürecine ilişkin yaptığı açıklamada, TMO tarafından 3 Haziran'da başlatılan hububat alımlarında ilk ödeme sürecinin başladığını duyurdu. Yumaklı, ürün bedellerinin çiftçilerin hesaplarına aktarılmaya başlandığını bildirdi.

İlk ödemeler hesaplara aktarılıyor

Sosyal medya hesabından paylaşım yapan Bakan Yumaklı, “TMO, 3 Haziran'da başlayan hububat alım sürecinde ilk ödemeleri çiftçilerimizin hesaplarına bugün aktarıyor.” ifadelerini kullandı.

Alım noktaları 600'e çıkacak

Ülke genelinde hububat alımlarının yoğun şekilde sürdüğünü belirten Yumaklı, halen 211 noktada devam eden alımların hasat döneminin hız kazanmasıyla birlikte 600 noktaya ulaşacağını kaydetti.

“Getirilen ürünlerin tamamı alınacak”

TMO'nun üreticiler tarafından teslim edilen ürünlerin tamamını alacağını vurgulayan Yumaklı, çiftçilerin mağdur edilmeyeceğini belirtti.

Yumaklı, “TMO, kendisine getirilen ürünlerin tamamını alacak. Ürün bedellerini ise 21'inci günden itibaren üreticilerimizin hesaplarına aktarmaya devam edecek.” dedi.

Altın haftanın ikinci gününde geriledi
Altın haftanın ikinci gününde geriledi
İçeriği Görüntüle

Çiftçiye destek mesajı

Üreticilerin emeğinin karşılığını alması için çalışmaların sürdüğünü ifade eden Yumaklı, “Çiftçimizin emeğini ve alın terini korumaya devam edeceğiz.” açıklamasında bulundu.