EKONOMİ

Yenişehirlioğlu'ndan Vestel açıklaması: Güzel haber için geri sayım başladı

AK Parti Grup Başkanvekili ve Manisa Milletvekili Bahadır Yenişehirlioğlu, Vestel Grubu'na ilişkin yürütülen sürece dair önemli açıklamalarda bulundu. Yenişehirlioğlu, Manisa'nın üretim kapasitesi, istihdamı ve binlerce çalışanın geleceğini ilgilendiren sürecin ilk günden bu yana yakından takip edildiğini belirtti.

AK Parti Grup Başkanvekili ve Manisa Milletvekili Bahadır Yenişehirlioğlu, Vestel Grubu'na ilişkin yürütülen sürece dair önemli açıklamalarda bulundu. Yenişehirlioğlu, Manisa'nın üretim kapasitesi, istihdamı ve binlerce çalışanın geleceğini ilgilendiren sürecin ilk günden bu yana yakından takip edildiğini belirtti.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan liderliğinde, hükümet ve ilgili kurumlarla gerçekleştirilen istişareler doğrultusunda Manisa'nın ve çalışanların menfaatlerini önceleyen adımlar atıldığını ifade eden Yenişehirlioğlu, sürecin büyük bir hassasiyetle yürütüldüğünü söyledi.

Ziraat Bankası ile görüşmeler sürüyor

Yenişehirlioğlu, Ziraat Bankası ile yürütülen görüşmelerin titizlikle devam ettiğini belirterek, sürecin kalıcı ve sağlıklı bir şekilde sonuçlanması için çalışmaların aralıksız sürdürüldüğünü kaydetti.

"Güzel haber için sayılı gün kaldı"

Sürecin önemli bir aşamaya geldiğini ifade eden Yenişehirlioğlu, kamuoyunu sevindirecek bir gelişmenin yakın olduğunu dile getirdi.

Yenişehirlioğlu, "Manisa'mızın üretimine, istihdamına ve ekonomisine güç katacak güzel bir haberi, resmî süreçlerin tamamlanmasının ardından kamuoyuyla paylaşmaya artık sayılı günler kaldığına inanıyoruz." ifadelerini kullandı.

"Manisa'nın hakkını korumayı sürdüreceğiz"

Manisa'nın ve çalışanların yanında olmaya devam edeceklerini vurgulayan Yenişehirlioğlu, şehrin üretim gücünü ve istihdamını korumak için çalışmalarını kararlılıkla sürdüreceklerini söyledi.

Ayrıca yürütülen sürece sağladığı katkılar dolayısıyla Alpaslan Çakar'a, Manisa ve Manisalılar adına teşekkür etti.