Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, Salihli programı kapsamında sel felaketinden etkilenen vatandaşlarla bir araya geldi. Vatandaşları evlerinde ziyaret eden Dutlulu, talep ve ihtiyaçları dinleyerek geçmiş olsun dileklerini iletti.

Salihli’deyiz.belediye Başkanımız Mazlum Nurlu Ile Birlikte, Sel Afetinden Etkilenen Vatandaşlar (1)

Dutlulu'ya ziyaretlerinde Mazlum Nurlu, Genel Sekreter Burak Deste, MASKİ Genel Müdürü Ali Kılıç ve Sağlık ve Sosyal Hizmetler Daire Başkanı Volkan Sert eşlik etti.

“Afetin ilk gününden bu yana hemşehrilerimizin yanındayız”

Sel felaketinin ardından Manisa Büyükşehir Belediyesi ekiplerinin ilk andan itibaren sahada olduğunu belirten Başkan Dutlulu, yaraların sarılması için çalışmaların aralıksız sürdüğünü ifade etti.

Salihli’deyiz.belediye Başkanımız Mazlum Nurlu Ile Birlikte, Sel Afetinden Etkilenen Vatandaşlar (3)

Dutlulu, “Sel felaketinin ardından vatandaşlarımızın yaşadığı mağduriyetleri gidermek için tüm imkânlarımızla sahadayız. Zor zamanlarında hemşehrilerimizi yalnız bırakmadık, bırakmayacağız. Selden etkilenen afetzedelere 700 bin TL nakdi yardım ile beyaz eşya desteği sağladık. Manisa’mızın her köşesinde, ihtiyaç duyulan her anda vatandaşlarımızın yanında olmaya devam edeceğiz” dedi.

Salihli’deyiz.belediye Başkanımız Mazlum Nurlu Ile Birlikte, Sel Afetinden Etkilenen Vatandaşlar (2)

Aşure programına katıldı, pazar esnafıyla buluştu

Salihli Belediyesi tarafından düzenlenen aşure programına da katılan Başkan Dutlulu, Salihli Belediye Başkanı Mazlum Nurlu ile birlikte vatandaşlara aşure ikramında bulundu.

Salihli’deyiz.belediye Başkanımız Mazlum Nurlu Ile Birlikte, Sel Afetinden Etkilenen Vatandaşlar (4)

Manisa'da 41 bin nikaha imza attı, gözyaşlarıyla veda etti
Manisa'da 41 bin nikaha imza attı, gözyaşlarıyla veda etti
İçeriği Görüntüle

Programın ardından pazar yerini ziyaret eden Dutlulu, esnafa hayırlı işler dileyerek vatandaşlarla sohbet etti. Talep ve önerileri dinleyen Dutlulu, ilçe ziyaretlerine önem verdiklerini belirterek ihtiyaçları yerinde tespit etmeye devam edeceklerini söyledi.